Türkiye Taşkömürü Kurumuna 2 bin işçi alınacak.
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Türkiye Taşkömürü Kurumuna ekim ayında 3 il için toplam 2 bin işçi alımı yapılacağını açıkladı.
Bakan Bayraktar, Türkiye Taşkömürü Kurumuna 2 bin işçi alımına ilişkin süreci başlattıklarını belirterek, “Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın tensipleriyle, Zonguldak için 1500, Bartın için 400, Karabük (Yenice) için 100 işçi alımı yapacağız.” bilgisini verdi.
Alımların, kura yoluyla 13 Ekim Cuma günü Zonguldak, 20 Ekim Cuma günü Bartın ve Karabük’te gerçekleştirileceği kaydedildi.

Daha fazla
Hedef Madalya: Para Tırmanış Milli Takımı Dünya Kupası İçin Çanakkale’de Kampta
Ezine Ziraat Odası Başkan Zehir’den TMO’ya Sert Tepki: “Bu Fiyatla Tarlada Kalmak ve Üretim Sürdürülebilirliği Mümkün Değil!”
MHP EZİNE İLÇE BAŞKANI HAKAN ÖZTÜRK ; “BAYRAMIMIZ MÜBAREK, BİRLİĞİMİZ DAİM OLSUN”