ÇANAKKALE DEVLET HASTANESİNDE 2018 VERİMLİLİK YERİNDE DEĞERLENDİRMESİ GERÇEKLEŞTİ
Çanakkale Mehmet Akif Ersoy Devlet Hastanesinde 2018 yılı sağlık tesislerinin verimlilik yerinde değerlendirmesi gerçekleşti.
Sağlık Bakanlığı, Kamu Hastaneleri Genel Müdürlüğü Verimlilik ve Kalite Uygulamaları Daire Başkanlığı tarafından yürütülen yerinde değerlendirme faaliyetleri kapsamında Çanakkale Mehmet Akif Ersoy Devlet Hastanesi Verimlilik Yerinde Değerlendirmesi, Verimlilik ve Kalite Uygulamaları Daire Başkanlığı koordinasyonunda 7 kişilik bir ekip tarafından yapıldı.
Değerlendirme sürecinde özveriyle çalışan tüm hastane personeline teşekkür eden Çanakkale Mehmet Akif Ersoy Devlet Hastanesi Başhekimi Op. Dr. Ufuk Tali yılda bir defa gerçekleşen değerlendirmenin başarılı geçtiğini, tespit edilen eksikliklerin ise kısa süre içerisinde tamamlanacağını bildirerek Verimlilik ve Kalite Uygulamaları Dairesine de teşekkürlerini iletti.
Daha fazla
Hedef Madalya: Para Tırmanış Milli Takımı Dünya Kupası İçin Çanakkale’de Kampta
Ezine Ziraat Odası Başkan Zehir’den TMO’ya Sert Tepki: “Bu Fiyatla Tarlada Kalmak ve Üretim Sürdürülebilirliği Mümkün Değil!”
MHP EZİNE İLÇE BAŞKANI HAKAN ÖZTÜRK ; “BAYRAMIMIZ MÜBAREK, BİRLİĞİMİZ DAİM OLSUN”