Çanakkale Organize Sanayi Bölgesi Başkanı Fahrettin Ersoy beraberinde yönetim Kurulu Üyeleri ve Bölge Müdürü ile birlikte Çanakkale İl Emniyet Müdürü Selim Arıcı’yı ziyaret etti.
Çanakkale Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanı Fahrettin Ersoy beraberinde Yönetim Kurulu Başkan Vekili Mehmet Bayrak, Yönetim Kurulu Üyesi Mehmet Yağcı ve Bölge Müdürü İlçin Ayan, Çanakkale Emniyet Müdürü Selim Arıcıyı’yı makamında ziyarette bulunarak yeni görevinde başarılar diledi.
Başkan Ersoy, misafirperverlikleri için Emniyet Müdürü Arıcı’ya teşekkür etti.
Ziyarette şehrin sanayi bölgesi ve emniyetin çalışmaları hakkında karşılıklı görüş alışverişlinde bulunuldu.
Emniyet Müdürü Arıcı, OSB Yönetim Kururlu Başkanı Fahrettin Ersoy ve beraberindekilere nazik ziyaretlerinden dolayı teşekkür etti.


Daha fazla
TÜİK Açıkladı, Turgay Kılıç Hedefi Koydu: “Çanakkale Tarımı Dünya Markası Olacak”
AK Parti Belde Başkanı Ömer Candan Belediyeye Soru Yağdırdı ; ” Mağduriyetler Artık Görülmeyecek Noktada, “Halk Şeffaflık Bekliyor”
Milletvekili Ayhan Gider: “Çanakkale’nin Her Köşesine Hizmet Götürmeye Devam Edeceğiz”